کاهش استرس های کاری فروشندگان با نرم افزار crm

استرس انواع مختلفی دارد. یک نوع استرس داریم که با نام استرس مفید شناخته می شود. در استرس مفید همه چیز در حالت طبیعی خود پیش می رود و خطری ما را تهدید نمی کند، اما ضربان قلب بالا می رود و میزان ترشح هورمون های بدن تغییر می کند. گاهی اوقات استرس می تواند مفید باشد. استرس به شما یادآوری می کند که برروی اهداف خود تمرکز نمائید.

نوعی از استرس که نگران کننده است، استرس مزمن نامیده می شود. این نوع استرس زمانی بوجود می آید که درموقعیت های استرس زا قرار می گیریم.استرس های محیط کاری و داشتن یک شغل استرس زا مانند فروش در این دسته قرار می گیرد و درصورتیکه فرد به طور مداوم در معرض این نوع استرس قرار گیرد، دچار بیماری های روحی و جسمی مختلفی می گردد.

استرس در محیط کار عنصر جدایی ناپذیر در زندگی کارشناسان فروش است و اگر از حدی بیشتر شود، خطرناک است.

لیستی از نگرانی های فروش معمول و تکراری که ناشی از استرس به حساب می آید و به نظر بی پایان می رسد:

  • حجم کاری که هرگز کم نمی شود
  • ترس از نرسیدن به هدف
  • تماس های تکراری و سرد
  • فراموشی جلسات و تماس ها
  • نداستن علت اینکه چرا فرصت های فروش از دست می رود
  • کار کردن در ساعت های طولانی و دیروقت

عوامل استرس زا در فروش می تواند سلامت ذهنی و جسمی شما را تحت تاثیر قرار دهد. به لحاظ پزشکی اثبات شده است که استرس می تواند فشارخون شما را افزایش دهد و سبب حملات قلبی و سکته مغزی شود. هم چنین موجب بی خوابی های شبانه و سو مصرف مواد گردد و حتی علت اصلی خودکشی های متعدد باشد.

استرس در محل کار، شما را در یک چرخه تکراری گرفتار می سازد. به عنوان مثال از دست دادن یک فرصت فروش، خود موجب استرس می شود. استرس نیز باعث می شود که شما تمرکز خود را در محل کار از دست دهید و دوباره فرصت فروش بعدی را از دست دهید. قبل از اینکه دایره استرس بزرگ و بزرگ تر شود، چاره ای بیاندیشید.

من پزشک نیستم اما اگر یک پزشک بودم نرم افزار crm را به شما پیشنهاد می کردم. نسخه ی شما برای یک فروش بدون استرس، خرید نرم افزار crm است. نرم افزار crm جهت ساده سازی روند مراحل فروش طراحی شده است.

یک نرم افزار crm مدرن و هوشمندانه مانند نرم افزار crm طلوع، مجهز به طیف گسترده ای از ابزارها و ویژگی های طراحی شده است  و برای کمک به فعالیت های روزانه کارشناسان فروش و رسیدن به اهداف آنان در زمان موثرتر طراحی گردیده است.

مدیریت وظایف روزانه

یادآوری تماس ها و جلسات موجب رها سازی ذهن برای تمرکز بیشتر برروی مسایل مهم ترست. نرم افزار crm به شما کمک می کند تا اولویت بندی، سازمان دهی و درک کلی از فروش خود داشته باشید. نرم افزار crm درنهایت می تواند استرس های کاری را حذف کند.

ورود اطلاعات مشتریان

وارد کردن اطلاعات مشتریان به صورت دستی، موجب از بین رفتن زمان و انرژی کارشناسان فروش می گردد. شما می توانید اطلاعات مشتریان را در فرمت csv یا xslx خروجی بگیرید و به طور مستقیم به سی آر ام منتقل کنید.

جمع آوری و انتقال اطلاعات مشتریان سرنخ از سایت به crm

می توانید در سایت خود صفحات فرود ایجاد کنید که به crm متصل باشد. با این کار بدون نیاز به دانش فنی خاصی می توانید اطلاعات بازدید کنندگانی که در سایت فرم پر کرده اند را به طور خودکار در نرم افزار سی آر ام ثبت کنید.

مدیریت جز به جز اطلاعات مشتریان

با نرم افزار crm طلوع فرآیند بروزرسانی بدون پیچیدگی و به سهولت امکان پذیرست. تنها کافیست بر روی ویرایش کلیک نمائید و اطلاعات  را بروز نمائید. نرم افزار سی ار ام تضمین می کند که اطلاعات تماس مشتریان، تمیز، شسته و رفته و بروز نگهداری می شود. با بکارگیری نرم افزار crm می توانید همه فعالیت ها و تماس ها و رویدادهای خود را برنامه ریزی کرده و برای خود یادآور تنظیم کنید تا چیزی را از دست ندهید.

کاهش جستجوها

با استفاده از فیلترهای هوشمند می توانید دقیقا همان چیزی را که می خواهید، پیدا کنید. فایل ها به شما اجازه می دهد که همه چیز را دقیق تر پیدا کنید. شما حتی می توانید از فیلترهای ذخیره شده، انتخاب کنید. بنابراین می توانید چیزی را که می خواهید خیلی سریع پیدا کنید.

نتیجه گیری:

برخلاف زمانیکه یک پزشک، قرصی را تجویز می نماید و می گوید بعد از ۶ ماه دوباره مراجعه کنید، شما با تهیه Crm نیازی به مراجعه مجدد ندارید. استرس برای فروشندگان یک خطر غیر قابل انکار است و در کنار رعایت رژیم غذایی سالم، ورزش روزانه و انجام مدیتیشن از شیوه هایی که سبب کاهش استرس می شود، کمک بگیرید.